Probleme Personale

Posted: 02/27/2010 by Leontin Andrei in Probleme din viata de zi cu zi
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Da, toti avem probleme mai mult sau mai putin grave, dar in cazul in care nu putem trece singuri peste ele, trebuie sa apelam la cineva care se ne poata ajuta. Din acest motiv am infiintat acest blog, pentru a va ajuta sa treceti mai usor peste problemele de zi cu zi. Este greu sa stau sa suferi singur, stiu asta pentru ca, nu de mult si eu am trecut printr-o perioada mai dificila, si pana nu mi-am impartasit durerile unei persoane apropiate mie si in care sa pot avea incredere. Stiu cum este sa spui un secret personal cuiva si acea persoana sa spuna mai departe iar mai apoi sa te fii facut de ras la toti prietenii tai.  Nu este deloc placut, de aceeas este foarte important sa avem grija cui ii spune si mai ales ce ii spune. Dupa cum spneam, i-am povestit prietenului meu tot prin ce am trecut si el m-a inteles si din acel moment am simtit o mare usurare sufleteasca. Asta incercam sa facem si noi, sa va ascultam problemele si sa va oferim un sfat care sa va ajute.

Nu va costa nimic sa ne cereti ajutorul. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati iar noi va vom oferi sfatul nostru cam ce si cum ar trebui sa faceti pentru a scapa de aceasta problema. Nu va faceti griji, nu suntem copii sa va oferim sfaturi nefolositoare. Stim ce este suferinta si de aceea dorim sa va ajutam. Este greu sa treci singur peste toate problemele de zi cu zi. Si pentru a fi si mai greu, zi de zi apar probleme noi care te epuizeaza din ce in ce mai mult si care te fac la un moment dat sa iti doresti sa mori, sa scapi de tot. Moartea nu este o solutie nici de departe. In acest caz trebuie, in primul rand, sa va calmati, de obicei eu beau o cana cu apa si simt cum ma mai calmez. Unul dintre putinele lucruri cunoscute despre apa este acela ca aceasta substanta are proprietatea de a absoarbe din corp oboseala,  tristetea si starile de stres. Dupa cum spuneam, primul lucru cand simtiti ca a-ti ajuns la capatul puterilor, este sa beti o cana cu apa, apoi sa va intindeti undeva in pat, pe canapea, sau intr-un loc confortabil. Apoi relaxati-va si incercati sa ganditi din exterior, ca si cum nu a-ti trecut dvs prin acele probleme si nu sunteti afectat deloc. Incercati sa aflati de ce treceti prin acele probleme, care este cauza lor si cam ce ar trebui facut sa scapati de ele, sau sa nu va mai afecteze atat de mult.

Puteti sa ne contactati chiar si pentru problemele din dragoste. Daca el/ea v-a inselat, sau daca pur si simplu v-ati despartit dintr-un motiv necunoscut, puteti sa ne contactati si vom discua mai pe larg aceste lucruri pentru a va ajuta sa inteleeti adevarata problema.

Lasă un răspuns

