Deci,multi se vor intreba si vor critica de ce incep cu deci… iar eu le voi raspunde : Deoarece in urmatorul articol sau povestire sunt concluzii trase in urma experientelor traite de mine. Multumiti? Pai… Atunci sa incepem.

Acum muuulti ani, vreo 10 aproape , (eu am 26 la ora actuala) am inceput o relatie cu o fata. Nu voi da detalii romantice pentru ca e probabil ca 75 la suta dintre cei care vor citi sa fie plictisit de aceste detalii asa ca mai bine fara. Eu aveam 17 ani iar ea avea 16 ani… Eram copii ce mai… Si care orice copii ai generatiei mele nu aveam prioritatile celor din ziua de azi,adica banii si tot ce tine de zona materiala.  Invatam in acelasi liceu,fratele ei era cel mai bun prieten al meu,ce mai , era perfect… Apoi au intervenit parintii… Aici s-a cam stricat perfectiunea… Oricum pentru mine nu conta si nici pentru ea. Apoi eu am inceput facultatea. Ea sa mutat la mine. Am stat un an la mine si apoi ne-am mutat in Brasov ca sa faca si ea facultate. Ca doar trebuia sa fim doi oameni  cu facultate. ca in zilele noastre fara facultate nu faci nimic (oare?). Am ajuns in Brasov. Eu la drept,ea la litere. Mergea perfect. Scapasem de parintii ei,cel putin fizic,ca psihic erau mereu pe capul nostru,bine mai mult pe capul ei… parintii ei isi doreau un baiat cu bani(multi bani),care nu conta daca o iubeste sau nu,important era sa aiba bani ,ca doar banii sunt la putere mereu,nu? In fine… Am mai facut acolo un an de facultate, ea era boboaca in facultate si in ale vietii , ca timpul cat am stat acasa ,in Braila, nu prea iesea din casa datorita parintilor. Si de aici ni sa tras sfarsitul… Cand a dat de libertate eu cred ca ea a inteles-o gresit… A decis ca e interesant sa ii faca sex oral altui baiat ( de 2 ori)… e interesant ,ce ziceti? oricum ce va spun acum multi sau multe nu o sa ma creada sau o sa ma dezaprobe… Am iertat-o. Da,ati citit bine, Am iertat-o… Am trecut peste pentru ca o iubeam si am zis sa trec peste aceste greseli grave ale ei… Au mai trecut cateva luni si au inceput probleme si mai mari… Pentru ca ea din ce in ce imi vorbea mai urat ma ignora si ma cam injosea cu orice ocazie… Si pana la urma am decis sa pun punct pentru ca deja era prea mult… si uite asa s-a terminat o poveste de 5 ani de iubire,cel putin din partea mea. Si in nebunia mea ca sa ii zic asa,am renuntat si la facultate (ca bani mei de facultate ii dadusem ei iar ai ei parinti trebuiau sa mii returneze,ceea ce nu sa intamplat nici in ziua de azi),si m-am intors in Braila…

Am suferit vreo 2 ani asa.. si apoi am decis sa incerc din nou. Si am incercat. Am cunoscut o fata la locul de munca(lucram ca barman). Simpatica ,frumoasa,desteapta,ce sa mai era bine. Ca dupa 2 luni sa aflu ca de fapt ea avea un iubit care era in Italia si care era preieten din liceu cu mine… Ironia sortii…. Am pus din nou punct… Adica a pus ea ca a venit prietenul inapoi in tara…

Si din nou singur…

Ca orice om normal o iau de la capat. Stau uneori si ma intreb cate de normal sunt…

Acum 2 ani aproape m-am decis sa incerc din nou. Si am incercat si chiar am reusit.

Am cunoscut o fata cu care am stat 1 an si 7 luni… Cam aceeasi poveste cu parintii ei care nu erau de acord cu mine… Si din nou a inceput facultatea. Doar pentru ea de data asta… La farmacie la Bucuresti,oras mare,asteptari mari ,pretentii mari… (iti dai seama). A fost frumos si spun ca a fost frumos pentru ca si de ea m-am despartit… Mai exact ea s-a despartit de mine pentru distanta dintre noi 2 ,ma refer la kilometri, si pentru ca eu nu am facut nimic concret sa ii arat ca o iubesc. Asta fiind parerea si motivele ei. Mi-a spus sa ma mut si eu in Bucuresti pentru ca ea in Braila nu va mai reveni la terminarea facultatii,iar eu i-am spus ca vom rezolva si asta dar in timp… se pare ca din expresia „in timp” ea a inteles ca in 3sau 4 luni  se va rezolva…. Si acum 9 zile imi da un ultimatum si imi spune ca ea nu mai rezista asa si ca… Ar fi mai bine sa ne despartim deoarece distanta… Intre timp ea a plecat inapoi in Bucuresti asta fiind pe 1Martie a acestui an. Si ma suna pe data de 2 martie si imi spune ca s-a terminat (prin telefon dupa 1 an si 7 luni de relatie) si ca e mai bine asa… Am tacut si nu am facut scandal,dar intre timp am cautrat solutia la aceasta problema : venirea mea in Bucuresti. gasisem loc de munca,iar de cazare vorbisem anterior sa stau la ea. In regula. Ma suna si ii dau vestea extrem de fericit gandindu-ma ca daca am rezolvat-o pe asta e perfect. dar de abia acum vine bomba. nu se mai impaca cu mine pentru ca s-a plictisit de relatia noastra si ca e mai bine asa.

si acum ma intreb? Oare de ce m-a mai pus sa ma agit asa cu venirea in Bucuresti daca ea era plictisita de mine? Sau era doar asa un motiv? Un pretext pentru a scapa „nevinovata” din relatia asta? Chiar asa de plictisitor pot fi? Ea fiind singura persoana de aceasta parere… Asa o fi oare? Oricum dupa 3 esecrui… Sa mai incerc? Voi ce parere aveti?? Mai are rost?? ce parere mai pot avea eu despre iubire,daca nu proasta? daca nu urata? daca nu corecta? ce rost are pana la urma dragostea in viata noastra? acum mai multi ani nu ma gandeam si nici nu credeam ca voi spune asta vreoadata,dar uite-ma acum scriind asta si strigand in gura mare ca Dragoastea  e de cacat. Scuzati cuvantul dar e cel mai potrivit in situatia asta. Nu e mai bine fara ea? fara implicatii emotionale.Doar placere si reproducere,ca in fond asta scrie si in Biblie ca a spus Dumnezeu : „Cresteti si va inmultiti” iar de dragoste nu zice nimeni nimic. Deci e mai bine fara. Si Dumnezeu si-a dat seama de asta,nu??Parerea mea. Astept sugestii si/sau reclamatii.

Va multumesc ca a-ti avut rabdarea de a citi aceste randuri… Si apropo e prima data cand scriu despre asta si pe un blog asa ca scuzati-mi  eventualale greseli.                                                       

                                                                   Va multumesc, Ciocea Traian Marinel

Comentarii
  1. madduckmqduck spune:

    Ce interesant am scris ca nu a lasat nimeni nici un comment… Sa inteleg ca nu a citit nimeni si ca nu intereseaza pe nimeni sau a-ti vrut sa pastrati tacerea??

  2. absolutionro spune:

    madduck, nu ma intelege gresit, dar pe blog activitatea este foarte scazuta si foarte multi doar citesc si atat. De asta nu prea posteaza nimeni. Oricum, foarte multi m-au intrebat daca eu am postat articolul acesta si am discutat cu multi pe tema asta.

    Ai facut o treaba foarte buna. Tine-o tot asa😉

  3. madduckmqduck spune:

    Primul comment. Multumesc.Raman dator :p

Lasă un răspuns

