Am revenit…

Posted: 04/13/2010 by Leontin Andrei in Absolution
Etichete:, , ,

Dupa o pauza mai lunga decat ma asteptam, am hotarat sa revin cu noi pareri si noi subiecte de discutat. Am stat in aceasta seara la „un phar de vorba” cu un prieten si discutam despre Romania ca tara cu toate defectele ei si calitatile (care lipsesc cu desavarsire) si brusc mi s-a facut dor de acest blog si am hotarat sa-l redeschid.

Imi este dor sa critic lumea in care traim si, slava Domnului, despre Romania sunt inca foarte mult lucruri de spus, deci va voi astepta data viitoare cu noi articole despre tarisoara asta draga.

Lasă un răspuns

