Cei care a-ti citit articolul anterior (Hotararea suprema…), a-ti vazut ce decizie am luat si care au fost factorii ce m-au influentat sa iau aceasta hotarare, dar dupa o perioada de „meditat” am ajuns la concluzia ca cel ce vreau sa devin nu sunt eu. Atunci cand ii ajut pe altii, obtin o stare de satisfactie sufleteasca, o stare de bine pe care nu o pot descrie in cuvinte. Din momentul in care incep sa ii ajut doar pe cei ce merita, acea satisfactie scade semnificabil, datorita faptului ca sunt persoane necunoscute ce au nevoie de ajutorul meu, care in timp imi pot deveni persoane mai apropiate, sau care pur si simplu chiar merita sa fie ajutate fara un motiv anume. Acest lucru m-a facut sa ma gandesc sa-mi modific decizia luata in cursul zilei de ieri.  Alaturi de cei pe care ii cunosc, care m-au ajutat si de prieteni, ii voi mai ajuta si pe cei pe care nu-i cunosc, doar pe plan sentimental. 

Dupa ce am reusit sa trec peste cea mai grea perioada din viata mea cu ajutorul unui bun prieten, caruia doresc sa-i multumesc foarte mult, care m-a sustinut si m-a consolat, in ciuda faptului ca nu prea stia despre ce era vorba si care este si din celalalt capat al tarii, fata de mine, am reusit sa scap de acea problema si m-a facut sa ma mai gandesc in legatura cu decizia luata, astfel ajungand la modificarea ce a fost prezentata anterior.

Lucrul care m-a facut sa ma hotarasc sa fac aceasta modificare a deciziei a fost nevoia oamenilor de ajutor din exterior pentru rezolvarea anumitor probleme. Necunoscand o persoana, sunt mai putine sanse ca dupa ce o ajuti, ea sa te rasplateasca inapoi cu rau, sau sa te raneasca, acest lucru fiind mult mai convenabil fata de a-i ajuta pe cei cunoscuti. De aceea, incepand de astazi, am hotarat ca toti cei ce au trecut sau trec prin perioade mai dificile pe plan sentimental, sa ma contacteze la una dintre adresele mentionate pe pagina de contact.

Comentarii
  1. cecisoru spune:

    aham, deci nu a funcţionat😀

  2. DarkSealer spune:

    Ba da, functioneaza. Cititi cu atentie fiecare cuvant. „Ii voi ajuta doar pe cei straini, DOAR pe plan sentimental”, alaturi de cei ce erau mentionati in articolul precedent.

Lasă un răspuns

