Ultima zi de liceu…

Posted: 05/25/2011 by Leontin Andrei in Alte subiecte, Lume
Etichete:, , , , , , , , ,

Astazi, as putea spune ca a fost o zi atat fericita cat si o zi trista din viata mea. Ultima zi de liceu, sfarsitul clasei a XII-a este o zi „mixta” deoarece esti bucuros ca ai mai terminat un an scolar si te-ai apropiat de vacanta, insa, in acelasi timp este si o zi trista deoarece cei patru ani petrecuti de colegii si prietenii din liceu s-au terminat.

Astazi a avut loc festivitatea de premiere (festivitatea de robe. sau cum se numeste), cand un reprezentant din fiecare clasa de a XIIa a tinut un mic discurs despre profesori cat si despre cei patru ani de liceu. Ascultand discursurile am realizat ca unii dintre cei mai buni prieteni sunt colegii mei din liceu, desi, ca orice om, am trecut si prin diverse dispute prostesti. Acum realizez ca finalul clasei a XIIa este mai mult o zi trista decat una de bucurie, pentru ca ma despart de cei cu care timp de patru ani am trecut prin diverse momente care mai de care mai speciale si cu care discutam diverse lucruri care nu ne conveneau la profesori sau la anumite ore de studiu, cei cu care ieseam in parc, la biliard, sau doar sa bem ceva. Multi dintre voi poate se gandesc ca finalul liceului ar trebui sa fie un moment de bucurie pentru toti, avand in vedere ca am mai absolvit o scoala, un liceu; ei bine, este si o bucurie, insa… cand stii toate prin cate ai trecut alaturi de colegii tai, bune si rele, apare totusi si un sentiment de tristete ca totul se termina atat de repede.

Imi amintesc acum cand am fost in prima zi de liceu, in clasa a IXa… nici macar nu ma gandeam cat de repede va trece timpul si ca intr-un final va trebui sa-mi iau ramas bun de la toti acesti prieteni. Atunci ma gandeam ca ma asteapta patru ani de liceu, de munca grea, de invatat care vor trece foarte greu si cu multe chinuri si probleme, iar acum imi doresc sa mai trec inca odata prin toti acesti ani, sa imi reintalnesc iar toti profesorii si sa le pot multumi ca ne-au invatat atatea lucruri interesante.

Mi-a facut placere sa fac parte din acea clasa si sper sa pastram legatura, toti fostii elevi ai clasei a XIIa.

Lasă un răspuns

