Bunul nostru simt… lipseste

Posted: 06/18/2011 by Leontin Andrei in Oameni, Probleme din viata de zi cu zi
Etichete:, , , , , ,

Desi sunt foarte obosit datorita unui eveniment petrecut asta noapte, voi incerca sa scriu acest articol despre bunul simt al romanilor.

Asta seara am fost nevoit sa stau pana la ora 1 AM (1 noaptea, pentru cei necunoscatori) si foarte obosit, fericit ca am scapat intr-un final de treaba pe care trebuia sa o fac de urgenta, am zis ca ma duc sa ma culc. Am ajuns in camera mea, mi-am facut patul, m-am bagat in pat si am incercat sa adorm, dar nu am reusit. Motivul acestei „tentative esuate” a fost muzica data prea tare ce se auzea de la blocurile vecine si nu orice muzica, ci manele, dragi prieteni. La ora unu noaptea, cineva asculta manele la maxim.  Sa spunem ca nu m-ar fi deranjat daca era un alt gen de muzica, pentru ca de regula mie imi place sa dorm pe muzica, insa acest individ asculta manele atat de tare incat cu geamurile termopan inchise, se auzeau pana si versurile. Timp de o ora, o ora si jumatate am stat treaz din cauza muzicii lor.

Cine mai face asa ceva inafara de noi, romanii? Nimeni, pentru ca asta inseamna deranjarea linistii publice, care se pedepseste cu amenzi usturatoare, insa nu si la noi. Presupun ca daca acel sau acei indivizi cu muzica, daca ar fi ascultat house sau alt gen de muzica ce nu le place tuturor, poate ca cineva ar fi anuntat politia, insa acolo se ascultau manele, fapt ce dovedeste si nivelul lor de inteligenta. Eu nu am nimic impotriva manelelor, insa nu le da la maxim sa te auda tot cartierul ca tu esti mare „smecher”. Nu intereseaza pe nimeni ce gen de muzica asculti tu si poate mie nu-mi place acel gen. De ce sa fiu obligat sa-ti ascult tie acele melodii mai mult sau mai putin placute. Cu atat mai mult cu cat intre orele 8PM si 8AM este program de liniste, ceea ce inseamna ca atunci orice sunet mai puternic de o anumita frecventa se considera zgomot, fiind pedepsit cu amenda. Hai sa spunem ca daca acea persoana ar fi asultat muzica asta la ora 8PM, nu ar fi fost nici o problema, ca poate inca nu se culca toata lumea, insa la ora unu noaptea sa dai muzica la tare pentru ca te crezi tu smecher si nu vrei sa-i lasi pe vecini sa doarma, asta dovedeste ca nivelul tau de nesimtire trece prin tavan. Chiar vorbeam astazi cu mai multe persoane si le-am intrebat daca au auzit ceva azi noapte si acestea se plangeau ca au fost trezite de muzica unui vecin, data mult prea tare.

Oare este normal acest lucru?

Romania, tara in care totul este posibil.

Lasă un răspuns

