O noua lectie de viata

Posted: 07/25/2011 by Leontin Andrei in Lume
Etichete:, , , , , , , , , , , ,

Desi credeam ca am inceput sa cunosc in mare parte cam toate lucrurile despre oameni si despre viata cotidiana, totusi am uitat un lucru foarte important pe care il stiu de foarte mult timp si anume ca „oamenii se schimba odata cu trecerea timpului”.

Astazi, vorbind cu o prietena pe internet am constatat ca brusc relatia noastra de prietenie (simpla prietenie) incepe sa dispara incet incet cu trecerea fiecarei zile. Desi mi-a fost cea mai buna amica si mi-a fost alaturi cand am avut cele mai… ciudate zile, acum constat ca incepe sa ma evite, preferand sa stea cu noii ei prieteni de pe un joc online. Vorbind cu ea, m-am gandit la toti cei apropiati mie, persoane cu care inca mai tin legatura, cum erau inainte si cum au ajuns relatiile la ora actuala. Vechi cunostinte cu care inainte tineam legatura zilnic, acum vorbesc ocazional cu ei, fiecare avand prieteni noi cu care isi petrec timpul.

Cati prieteni ati avut in copilarie? Cu cati dintre ei va mai petreceti acum timpul liber?  Avem cu totii prieteni inca de la varste fragede, insa inaintarea in varsta si explorarea de „teritorii noi” ne face sa cunoastem oameni noi, cu care avem mai multe lucruri in comun decat cu prietenii actuali, care incet, incet vor fi inlocuiti de catre unii noi. Foarte putine sunt cazurile in care un prieten din copilarie ramane alaturi de noi o perioada lunga de timp. In unele situatii, pana si cei mai buni prieteni se schimba, fiind inlocuiti de alte persoane in care putem avea incredere ca ne vor ajuta cand vom avea nevoie si care ne vor asculta atunci cand vom avea ceva de spus.

Pe langa cunoasterea unor noi persoane, apar schimbarile gusturilor, preferintelor. In cazul meu, dupa ce m-am stabilizat ca si caracter, am constatat ca eu nu doresc sa am pe langa mine prieteni falsi, barfitori si oameni pe care sa nu-i agreez, asa ca am intrerupt incet incet orice legatura cu ei.  Fiecare om face anumite schimbari in viata sa, luand anumite decizii, renuntand la anumite persoane din jurul sau, si aducandu-si aproape alte persoane ce-i satisfac mai bine nevoile, sau, in functie de noile lor interese.

Toti ne schimbam, nimeni nu ramane la fel.

Lasă un răspuns

