Surdul aude mai bine decat te astepti

Posted: 07/29/2011 by Leontin Andrei in Oameni
Etichete:, , , , ,

Pentru inceput imi voi cere scuze celor cu probleme auditive pentru titlul acestui articol,  insa doresc sa scot in evidenta un aspect interesant de care nu stie prea multa lume.

De cand eram mic am tot auzit diversi oameni spunandu-si intre ei „tu auzi numai ce vrei” sau „daca era o prostie, imediat o auzeai.” si nu intelegeam despre ce era vorba. Toate acestea pana intr-o zi cand, stand alaturi de o cunostinta cu o problema cu auzul, cu care am avut o disputa si stiind ca nu aude decat daca vorbesti foarte tare, mi-am permis sa injur aproape soptit, insa am ramas absolut uimit cand am vazut ca acea persoana m-a auzit.

Nu putine sunt aceste cazuri cand o persoana ce are probleme de acest gen sa auda lucruri pe care nu doriti sa le auda, exact cum am patit eu, deci aveti grija ce si cat de tare vorbiti.

Lasă un răspuns

