Zilele Brailei

Posted: 08/16/2011 by Leontin Andrei in Lume
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Dupa cum am spus si in articolul anterior (Manelistii la concert.), am participat si eu la zilele Brailei, asta insemnand seara sa ies in oras cu prietenii la concertele ce au avut loc pe faleza noastra micuta. Nu-mi aduc aminte exact cum a fost in ceilalti ani, insa anul acesta oamenii erau lipsiti de energie, toti erau plictisiti in ciuda nenumaratelor incercari ale artistilor de pe scena, de a face publicul sa sara de bucurie si sa se distreze.  In anii trecuti stiu ca era mai multa energie, oamenii erau mai fericiti, mai energici in comparatie cu 2011. 

Un lucru care s-a intamplat si care m-a surprins oarecum… am vazut o formatie venita din Germania, daca imi aduc bine aminte, o formatie noua ce-si faceau reclama prin intermediul concertului  si astfel imparteau CD-uri cu mauzica, gratis. In timpul spectacolului aruncand cate un disc cu melodiile lor. Este absolut evident ca si de aceasta data, cum se intampla doar in Romania cand sunt reduceri sau promotii, oamenii se calcau in picioare pentru acele CD-uri. Tot ce pot spune este ca melodiile formatiei erau chiar reusite, desi din cele mai multe nu am inteles nici macar un cuvant, fiind cantate in germana.

Cu toate acestea, toate barurile, restaurantele si terasele erau pline, neavand loc nici macar sa treci printre mese. Ma bucur, totusi, ca aseara (15 august), fata de duminica seara (14 august), nu am mai auzit manelisti care sa „se sparga in figuri” si huiduind, lucru de care ma bucur.

 

Ca o scurta concluzie, ultima zi a „festivalului” a fost cea mai reusita, desi oamenii erau tot la fel de linistiti si… tacuti.

Lasă un răspuns

