Primii pasi…

Posted: 09/24/2011 by Leontin Andrei in Lume
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

A mai ramas aproape o saptamana pana la inceperea primului meu an universitar si am inceput deja sa imi pregatesc bagajele pentru „a-mi lua zborul” catre noul oras in care voi locui. Desi de cele mai multe ori nu-mi fac griji cat de greu va fi sau cum ma voi intelege cu cei ce urmeaza sa-i cunosc, acum am o retinere. Nu-mi fac griji in privinta colegilor de apartament deoarece ii stiu pe amandoi fiindumi prieteni foarte buni, ba chiar prieteni de familie. Totusi cei doi nu se cunosc intre ei, insa eu am speranta ca ei sa se inteleaga foarte bine si sa nu apara discutii contradictorii. Am incredere in amandoi si sper sa ne intelegem foarte bine toti trei. 

Sperante de inceput de facultate?
Ce pot sa sper altceva mai mult decat ca nu voi avea probleme cu profesorii, lucru de care nu am scapat in timpul liceului, ca voi reusi sa tin pasul cu toti ceilalti si ca nu voi avea probleme de nici un fel, lucruri pe care si le doreste, in mare parte, orice student „incepator”.

Fiecare student „boboc” are emotii la inceput deoarece nu stie cum va fi, ce orar va avea, daca materia va fi grea sau alte lucruri de acest gen. Acelasi lucru il patesc si liceenii „boboci” (cei din clasa a IXa) in primele zile, insa aceste emotii vor trece in timp, cand incet, incet fiecare va prinde „miscarea” sau „ideea de baza” si cerintele ce i se impun in mediul respectiv.

Am pus titlul acestui articol „Primii pasi…” si am batut campii despre facultate si chiar despre liceu, insa nu am argumentat de ce am ales acest titlu pentru acest articol. Titlul a fost ales cel care este deoarece inceputul facultatii este considerata „desprinderea” unui copil de parintii sai. Odata cu aceasta perioada, fiecare individ trebuie sa invete sa se descurce pe cont propriu pentru a supravietui si singur in lume, aceastia fiind primii pasi in viata de… adult, desi nu este chiar corect spus „adult”. Aceasta perioada il obliga pe individ sa se maturizeze si sa-si schimbe modalitatea de gandire pentru a se adapta mai usor neprevazutului si pentru a-si asigura un trai si pot spune ca eu ma aflu chiar la acesti primi pasi.

Lasă un răspuns

