Nu e bine sa fii bun cu toata lumea.

Posted: 10/02/2011 by Leontin Andrei in Alte subiecte, Lume, Oameni, Probleme din viata de zi cu zi
Etichete:, , , , , , , , , , , , ,

In ultimul timp am tot trecut prin diverse… evenimente, sa le spunem, care m-au invatat o alta lectie. Titlul acestui articol exprima exact ideea principala a lectiei pe care am invatato si ideea de baza a articolului.

Invatatura crestina spune Sa iti iubesti aproapele, insa cu fiecare zi ce trece, acest lucru devine tot mai greu. Este bine sa fim buni cu cei din jurul nostru si sa-i respectam, sa-i ajutam cand au nevoie, insa nu toti cei cu care vom fi buni, ne vor rasplati cu bunatate, ci atunci cand vor avea ocazia de ne face rau pentru a le fi lor bine, nu vor ezita. Stiu, nu sunt foarte credincios, din pacate, lucru de care imi este foarte rusine, insa… intrebarea mea este De ce sa fiu bun cu toata lumea, ca mai apoi acestia sa nu imi faca decat rau?. Presupun ca aceasta intrebare a fost in capul multor persoane. Oricum, punandu-mi aceasta intrebare am constatat ca ceea ce am facut eu pana acum a fost total gresit din partea mea si ca acesta era motivul pentru care cei pe care ii ajutam (marea majoritate) nu ma ajutau inapoi ce imi faceau mai multe probleme. Acelasi lucru l-am observat si la alte persoane ce incercau sa-i ajute pe cei din jur si sa fie buni cu toata lumea si tot ceea ce primeau inapoi era doar rautate. Aceasta lectie am invatat-o astazi chiar de la unii dintre prietenii mei apropiati, sau cel putin asa credeam ca-mi sunt…  Ideea este ca pana si prietenii pe care ii ajuti, vor ajunge sa iti „multumeasca” cu rau.

Trist… dar adevarat.

Lasă un răspuns

