Prima saptamana de facultate

Posted: 10/06/2011 by Leontin Andrei in Lume, Oameni
Etichete:, , , , , , , , , , , , , ,

Poate multi veti spune Hei, inca nu s-a terminat prima saptamana, avand in vedere faptul ca astazi este joi. (data postarii articolului). Da, inca nu s-a terminat prima saptamana de facultate, insa maine am doar 2 cursuri pe care nu le pot lua in serios, avand in vedere faptul ca sunt optionale si o materie care nu-mi va folosi pentru ceea ce doresc eu sa fac mai departe. 

Revenind la ideea de baza… dupa prima saptamana pot spune ca sunt fericit ca am ales aceasta facultate la care sunt acum. Facultatea de Inginerie Mecanica si Mecatronica (pe scurt FIMM) este una dintre cele mai bune facultati si, daca nu ma insel, singura cu profil mecatronic. Profesorii sunt oameni de treaba, din cate am vazut pana acum, explicand materia intr-un mod destul de interesant. Inainte de a intra la cursuri am mereu o stare de plictiseala, dar odata cu inceperea acestuia, ora incepe sa devina interesanta. Programul este, totusi, putin cam incarcat iar orele sunt facute suficient cat sa te oboseasca foarte mult exact in mijlocul saptamanii, mai ales daca stai mai departe de facultate si trebuie sa mergi destul de mult pana acolo, astfel martea avem cursuri pana la ora 20, iar a miercuri avem cursuri de dimineata de la ora 8, lucru care ma cam oboseste datorita distantei mari pe care trebuie sa o parcurg zilnic.

Pauzele sunt, deasemenea, o parte frumoasa a zilei, exact cum este peste tot cand vine vorba de invatatura sau munca. Colegii sunt de treaba, prietenosi si amuzanti, deci nu am ce sa le reprosez. Ma bucur ca am nimerit in aceasta grupa in care sunt si sper sa fie cel putin la fel de bine si mai departe, la fel cum a fost si pana acum.

Cei ce ma cunosc stiu ca o pasiune a mea este magia/iluzionismul, iar astazi am avut la mine, intamplator, un pachet de carti de joc. In timpul unei pauze, nu am avut ce face, asa ca l-am intrebat pe un coleg de banca daca ii place magia si acesta mi-a raspuns da, asa ca am scos pachetul de carti si i-am aratat cateva numere, care l-au surprins, iar in scurt timp toata clasa stia cu ce ma ocup, asa ca a trebuit sa fac si alte numere, facandu-mi mai multi prieteni, astfel capatandu-mi si porecla de David Blaine.

Pana acum, totul este frumos, insa suntem abia la inceput, iar greul… abia acum urmeaza.

Lasă un răspuns

