O noapte alba

Posted: 10/12/2011 by Leontin Andrei in Oameni
Etichete:, , , , , , , , , , , , ,

Pentru ca totul era prea frumos in Bucuresti, asta noapte, m-am culcat fiind foarte obosit. Nu dupa mult timp, unui dintre vecini, presupun ca cel de la etajul 2, a dat drumu la muzica, insa nu asta era problema, ci a bagat manele. Nu ma intelegeti gresit, insa daca exista ceva ce nu urasc cel mai mult pe lumea asta acest lucru este reprezentat de manele si tot ce inseamna acestea.

Revenind, acest concert a inceput undeva in jurul orei 23 si a durat cateva ore. Nu imi venea sa cred ca acest individ dadea concert de manele la miezul noptii in timp ce altii incercau sa doarma la ora aceea. Partea si mai distractiva era ca atunci cand credeai ca o lasa mai moale cu muzica, ca o da mai incet sau eventual ca o inchide, acesta o dadea si mai tare. Cat creier trebuie sa ai sa faci un astfel de lucru? As fi inteles daca omul ar fi bagat ceva muzica normala, sau macar muzica, nu manele pentru ca maneaua reprezinta o adunatura de sunete si un afon care canta despre valoarea lui de aneu (no ofense celor ce asculta acest gen).

Un alt lucru care ma amuza este faptul ca la intrare in bloc, la avizier sau cum se numeste ala cu anunturile si toate cele, acolo este o foaie pe care scrie, si nu pot spune ca scrie mic si nici macar mediu, insa scrie urias ca sa vada tot omul Program de liniste intre orele 20:00 – 08-00. Totusi, in mintea acestui manelist cum se traducea acest anunt: Dupa ora 23 puteti da drumu la manele la maxim.

Revenind la povestea de seara trecuta, nu am reusit sa adorm pana cand nu am scos telefonul cu castile si sa imi pun muzica suficient de tare incat sa nu mai aud acele sunete oribile. In jurul orei 3 dimineata am constatat ca vecinul meu „scump si drag” a incetat cu manelele si intr-un final am putut sa ma culc linistit.

 

Lasă un răspuns

