Am povestit in articolul anterior despre faptul ca unul dintre vecinii nostri au dat marti seara muzica la maxim ascultand manele. Totul a fost ok abia dupa ce s-a terminat „concertul” lor de muzica proasta. Aseara, insa am patit un lucru destul de ciudat. Stateam alaturi de colegii de apartament si vorbeam despre diverse lucruri cand suna cineva la usa. Ma duc, raspund si era administratorul blocului. Il intreb ce s-a intamplat si acesta imi spune ca acum cateva seri (marti seara) cineva a dat muzica la tare si se presupunea ca aceia eram noi. I-am explicat domnului ca nu noi am fost aceia si ca acel lucru ne-a deranjat si pe noi, sau cel putin pe mine, avand in vedere faptul ca muzica se auzea doar in camera noastra (avand in peretele de la capul patului este comun cu cel al unui vecin de la care se auzeau acele melodii), iar colegul de camera profita din plin de aceasta muzica. Cand administratorul a auzit acest lucru mi-a explicat ca in apartamentul de unde auzeam noi muzica, nu locuieste absolut nimeni, deci el spune ca ar fi imposibil sa se fi auzit de acolo. Destul de ciudat, as putea spune. Nu locuieste nimeni si totusi cineva asculta manele cu volumul la maxim.

Exista doar doua posibilitati: acolo vine cineva ce da petreceri iar apoi pleaca sau avem vecini fantoma. Bine, nu sunt genul care crede in existenta fantomelor, dar nici nu neg ca ar exista, insa… cineva a facut acel gest si noi suntem cei ce am fost gasiti vinovati. Nu imi pare deloc corect, insa cineva apeleaza la aceste gesturi lipsite de respect si bun simt.

 

Dupa cum spunea si Mircea Badea, Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.

Comentarii
  1. Administratorul o pus manele, cu curvele lui😛

    • DarkSealer spune:

      :)) Am aflat dupa 1 luna de chin ca defapt acolo stau niste oameni in chirie de care nu stia nici macar administratorul, dar nu este exclus nici ceea ce ai spus tu…

Lasă un răspuns

