Trecerea timpului

Posted: 10/17/2011 by Leontin Andrei in Alte subiecte, Lume, Probleme din viata de zi cu zi
Etichete:, , , , , , , , , , , , ,

Astazi am vorbit cu o persoana draga mie, o fosta colega ce a implinit astazi frumoasa varsta de 20 de ani. Dupa toate urarile ce se fac la onomastica am mai vorbit cu aceasta fata si imi spunea ca ea nu este chiar atat de incantata de implinirea varstei deoarece simte cum imbatraneste. Desi suna amuzant si in acelasi timp straniu, aceasta senzatie am avut-o si eu acum ceva timp gandindu-ma la faptul ca incet incet ma apropii si eu, ca fiecare om, de ziua cea mare, ziua in care la o varsta mai inaintata voi pleca dintre cei vii. Ciudat gand, nu? Adica la o varsta atat de… frageda, as putea spune, sa te gandesti la astfel de lucruri. Dupa ce colega mea a terminat sa-mi impartaseasca motivul supararii ei, i-am spus si ei ceea ce am realizat eu atunci cand am avut aceleasi ganduri cu ea.

Da, desi viata este trecatoare si ajungem la varste destul de inaintate fara sa ne dam seama cum imbatranim in fiecare zi, saptamana, an,  s.a.m.d. devenim constienti de acest lucru abia atunci cand stam si ne gandim la el. Nu stiu daca a-ti observat acest lucru, dar atunci cand iti traiesti viata asa cum vrei, asa cum iti place si-ti doresti, nu mai ai timp sa te gandesti la faptul ca incet, incet ajungi sa te numeri printre persoanele de varsta a treia. De asemenea, nu se merita sa te gandesti ca viata este trecatoare deoarece aceasta nu va fi mai lunga daca iti faci griji din aceasta privinta si nici nu te va ajuta cu nimic.

Din cate am invatat pana acum de la viata, aceasta este facuta sa profitam de ea, sa facem ceea ce ne place si de a ne construi un viitor asa cum am visat in copilarie. Nu se merita sa iei in seama toata rautatea ce te inconjoara si nici pe cei ce vor doar sa te enerveze, ci trebuie sa profiti din plin de viata pe care o ai. Trebuie sa tinem minte ca timpul pe care l-am pierdut nu se va mai intoarce si ca fara sa ne dam seama, daca nu facem nimic ne vom pierde intreaga viata fara sa realizam ceea ce ne dorim. Revin iar la ideea ca omul are o singura viata si doresc sa subliniez faptul ca aceasta este singura sansa de a face lucruri marete, lucruri care sa ne scoata in evidenta si care sa ne faca fericiti. Viata traita din plin si cu bune si cu rele, deoarece stim cu totii ca in viata nu poti avea mereu doar noroc, ci fara sa vrei te mai lovesti si de greutati, insa nu se merita sa te legi prea mult de acestea deoarece iti vor manca o mare parte din viata si vei constata ca inca mai ai multe vise pe care sa ti le indeplinesti iar timpul se scurge fara sa tina cont de tine.

Poate ca multi dintre voi veti intreba  Dar nu trebuie sa ne ingrijim si de suflet? Ba da. Orice om trebuie sa aiba grija si de acest aspect. Aici intervine morala care ne opreste sa intervenim in vietile celor din jurul nostru, ne opreste sa le stricam visurile si sa le facem vietile grele sau mai grele decat sunt deja. Acest lucru cu trairea vietii asa cum ti-o doresti ar putea fi comparata cu Libertatea Individului ce spune, daca nu ma insel, ceva in felul urmator Libertatea individului tine pana acolo pana incepe libertatea altui individ, lucru care sugereaza faptul ca suntem liberi atata timp cat nu intervenim peste libertatea altor persoane, dar acest lucru nu ne impiedica din a face fapte bune fata de cei din jurul nostru.

In incheiere nu pot spune decat sa fiti buni unii cu altii si sa va traiti viata exact asa cum va doriti.

Lasă un răspuns

