Taximetristii din Bucuresti

Posted: 12/04/2011 by Leontin Andrei in Probleme din viata de zi cu zi
Etichete:, , , , , ,

Am revenit cu un nou articol nou si vreau sa va vorbesc despre Bucuresti si despre taximetristii din acest mirific oras.

Duminica seara, eu, colegul de camera,si doua prietene, am ajuns in capitala si obositi fiind, fiecare se gandea cum sa ajunga mai repede acasa.  Una dintre cele doua fete a hotarat sa ia un taxi de la Gara de Nord pana in Militari. Acolo a fost „bataie” pe taxiuri datorita faptului ca fiecare om avea bagaje si era grabit sa ajunga acasa. Intr-un final, aceasta a gasit un taxi liber cu care a plecat spre casa. Comform unei experiente anterioare, in mod normal taxiul trebuia sa-i ia cam 15 lei, insa in aceasta seara, fata a fost nevoita sa plateasca 70 de lei. De unde diferenta asta uriasa de pret? Acelasi traseu, aceeasi ora din zi/seara si totusi este o diferenta de 55 lei… Gandindu-ne cum a fost posibil acest lucru, am constatat ca taximetristul respectiv avea un tarif mult mai mare fata de cel impus de firma.

Tot in aceeasi seara, ajungand si noi aproape de casa, am hotarat sa luam un taxi pentru o distanta de aproximativ 3-4 statii de autobuz. Am vorbit cu toti taximetristii din zona si i-am intrebat daca ne duc si pe noi. Acest lucru ar fi bagat in buzunarul lor 5 lei, in ciuda faptului ca pentru distanta aceea ar fi trebuit sa platim doar vreo 3-4 lei… Am vazut ca nu era cale de a-i convinge pe acestia, am hotarat sa mergem pe jos pana in statie si sa asteptam un autobuz. Zis si facut; am ajuns in statie si in timp ce asteptam acolo, ii vedem pe doi dintre taximetristii intrebati de noi, cum trec exact in directia in care mergeam noi, fara client si fara sa aiba vreo comanda. A venit intr-un final si autobuzul nostru si cand am ajuns in statia unde trebuia sa coboram, sa vezi si sa nu crezi… cele doua taxiuri erau acolo si soferii stateau de vorba ei intre ei.

Genial, nu? In loc sa fi mers pana acolo si sa le intre 5 lei in buzunar, au preferat sa mearga pana acolo pe banii lor. Nu ma intelegeti gresit. Nu am nimic nimic cu nimeni, insa nu poti sa fii adult, sa te vaiti ca nu ai bani si sa faci astfel de gesturi. Pur si simplu este imposibil…

Lasă un răspuns

