Desi probabil ca si acest articol va starni mare valva in randul cititorilor mei, totusi imi voi asuma riscul de a-l publica deoarece acesta este adevarul pur.

Vorbeam astazi cu un prieten despre relatii, persoane care se indragostesc de alte persoane care sunt la randul lor indragostite de altcineva si despre cat de prostesc este acest lucru. Dupa schimb de pareri si idei pe baza acestui subiect am ajuns sa analizam situatia si trecutul fiecarei persoane, dar si viitorul lor. Am stat si am incercat sa gandim totul cat mai logic si din cat mai multe puncte de vedere si am ajuns la concluzia ca totul se intampla cu un motiv.

Poate ca viata nu este ca un joc de domino, unde daca a cazut o piesa vor cadea toate pe rand (un gen de reactie in lant) ci este mai mult fizica, este principiul actiunii si reactiunii (cand un corp actioneaza cu o forta asupra unui alt corp, acesta va reactiona cu o forta egala si de sens contrar asupra primului corp, daca nu ma insel cam asa era). In mare parte cam asa este viata… fiecare actiune are si o reactiune. Acum apare intrebarea „Ok, dar ce legatura are fizica cu dragostea?” sau „ce legatura are ceea ce ai spus pana acum cu subiectul dezbatut de voi?”.

 

Am spus ca am vorbit de chestia aceea cu dragostea neimplinita dar pana acum lucrurile nu se leaga, intr-adevar. Discutam cu acel amic despre „un caz” cunoscut de mine cand un baiat s-a indragostit de o fata care iubea un alt baiat, dar care nu o baga in seama. In acel moment mi-a trecut prin minte un gand care pe moment mi-a parut ciudat si fara nici o logica. „Unii chiar isi merita soarta”… acestea erau cuvintele ce mi-au venit in minte din neant. Am stat si m-am gandit putin de ce aceste cuvinte mi s-au intiparit atat de repede in minte si apoi am inceput sa inteleg rostul lor.

De-a lungul vietii trecem prin diferite evenimente care se leaga intr-un fel sau altul intre ele. In primul rand… candva a existat cineva care sa simta ceva pentru noi, care sa ne iubeasca si sa fie in stare (la momentul respectiv) sa faca orice doar pentru a fi impreuna cu noi. Evident ca datorita lipsei de sentimente fata de persoana respectiva am refuzat sa fim impreuna fara ca macar sa ne intereseze de ce va simti persoana respectiva in urma acestui mic „incident”. Desigur, ajungem in timp sa ne indragostim noi de alte persoane care la randul lor sa nu simta nimic fata de noi. Puteti observa ca cele doua situatii sunt exact pe dos. Multi numesc acest lucru „karma” sau roata vietii. Desi este o modalitate grea de a invata aceasta lectie, totusi este si cea mai eficienta dintre toate. Nu multi realizeaza ca in trecut ei sunt cei care au ranit pe cineva fara sa le pese macar o secunda, iar acum afla ce a simtit persoana ranita de ei in trecut. Este o lectie pe care toti o primim intr-un final, intr-un fel sau altul. Toti trebuie sa invatam cum este sa iubesti iar acelei persoane sa nu-i pese de tine.

Gandindu-ma la aceste lucruri am inteles si de
ce mi-au venit in minte acele cuvinte ce in prima instanta pareau fara nici cea mai mica logica si de-a dreptul rautacioase (unii chiar isi merita soarta). Oare nu este adevarat? Oare chiar nu trebuie sa vedem si noi cum este sa iubesti si sa nu ti se ofere dragoste inapoi
?

Lasă un răspuns

