„Anturajul” te poate ajuta

Posted: 12/09/2014 by Leontin Andrei in Viata
Etichete:, , , , , , ,

Salutări şi bun venit la un nou articol. Am făcut o mică pauză zilele acestea şi mă gândeam la un lucru pe care l-am observat mai recent la diverşi oameni cu atitudini diferite referitoare la succes. Vorbeam cu cineva zilele trecute şi îmi spunea un lucru interesant referitor la mintea umană, la hipnoză şi la succes.

Suntem înconjuraţi de evenimente hipnotice. În fiecare zi suntem supuşi acestor efecte hipnotice şi nu mă refer la reclame, la discursurile politice sau strategiile de marketing. Zilnic intrăm în contact cu persoane care ne spun că putem reuşi sau că nu putem, care ne susţin sau ne trag în jos prin mentalităţile lor negative. Dacă noi vrem să ajungem să avem succes, să reuşim să fim cei mai buni în ceea ce facem… atunci trebuie să îi ignorăm pe aceşti oameni cu mentalităţi negative şi care nu fac decât să încerce să ne demoralizeze…

Oare are dreptate? Celebrul actor Arnold Schwarzenegger are un set de 6 reguli care te pot ajuta să devii cel mai bun în ceea ce faci, iar una dintre ele este Ignore The Naysayers. Îmi pare foarte interesant faptul că ceea ce mi-a spus acel prieten este susţinut de unul dintre cei mai renumiţi actori, care a reuşit să facă lucruri „măreţe” pe care şi le-a propus.

Adevărul este că dacă auzim mereu de la cei apropiaţi chestii de genul „nu poţi reuşi”, „au mai încercat şi alţii şi nu au reuşit” sau „nu eşti suficient de bun încât să reuşeşti” atunci creierul nostru ajunge la un moment dat să creadă ceea ce-i tot repetă sau ni se repetă iar şi iar. Acest fenomen este folosit şi în hipnoză, repetarea unei sugestii care, după o perioadă de timp, devine realitatea noastră.

Dacă ne înconjurăm cu oameni care să ne susţină şi care să ne spună lucruri pozitive de genul „poţi reuşi”, „dacă alţii au reuşit, tu de ce nu ai putea?”, „eşti puternic, poţi să o faci”, etc atunci şi noi vom crede că vom reuşi, că putem să facem ce ne-am propus şi atunci vom crede şi noi in propria noastră persoană. Acest „anturaj” este foarte important pentru reuşita noastră, indiferent despre ce ar fi vorba si despre ce vrem să realizăm.

Lasă un răspuns

