Scuza supremă în România

Posted: 01/25/2015 by Leontin Andrei in Oameni, Viata
Etichete:, , , , , , ,

Salutări, drag cititor. Mă bucur să te regăsesc la un nou articol pe micuţul meu blog. Astăzi vreau să vorbim despre ceva ce mie îmi pare foarte interesant exact datorită faptului că nimeni nu vorbeşte despre asta.

Am început, în ultimul timp, să studiez marketingul şi afacerile, cum se poate începe o facere, ce implică asta şi multe alte chestii interesante şi am constatat cât de uşor este să îţi deschizi propria ta afacere şi să reuşeşti dacă te implici puţin. Cum citeam eu nişte articole referitoare la acest lucru mi-a trecut prin minte următorul gând…

Dar noi trăim în România… Aici nu merge să faci aşa ceva pentru că…

şi am început să găsesc tot felul de motive. După o perioadă scurtă de timp am realizat că nimic din tot ceea ce am spus nu era adevărat. Am constatat faptul că nu făceam decât să mă ascund după scuza că „trăim în România” şi că „aici nu merge nimic” şi ceea ce ascundeam eu cu adevărat era frica mea de a face ceva pentru că era posibil să nu reuşesc din prima şi aş fi fost dezamăgit.

Problema este că nu doar eu, tu sau prietenii noştri ne ascundem după această scuză, ci toţi românii fac acelaşi lucru. Toţi mergem pe ideea că în România nu se poate face nimic, că ţara este vinovată că noi nu facem nimic şi aşa mai departe. însă noi nu realizăm că ţara este formată din noi, cei ce o populăm şi că singurii vinovaţi că noi nu realizăm nimic suntem doar noi pentru că nu facem nimic. Toţi vor o ţară mai bună şi toţi se vaită că „dacă ar avea… ar face…”. Sunt extrem de puţini cei care realizează că această scuză (că trăim în România) nu ne face decât să devenim delăsători şi să nu mai facem nimic. Dacă toţi am merge pe ideea asta atunci nimeni nu ar mai realiza nimic, însă mă uit că, în ultima perioadă, au început să apară tot mai mulţi oameni de succes, oameni de care înainte nu auzise nimeni şi care acum deţin diverse afaceri de succes.

Cum au ajuns aceşti oameni să realizeze ceva cu viaţa lor? Sunt genii? Au avut numai note de 9 şi 10 la şcoală? Nu trăiesc în România?

Nu, nu sunt genii şi nu, nu au avut numai note de 9 şi 10 în şcoală, ba mai mult de atât, unii nici măcar nu au studii superioare în domeniul afacerilor. Ba da, trăiesc tot în România, la fel ca şi noi. Cum au reuşit să realizeze ceva cu viaţa lor? Simplu, au muncit, au profitat de fiecare idee pe care au avut-o, fiecare oportunitate, au învăţat pe cont propriu şi au aplicat cele învăţate. Nici măcar unul singur nu s-a ascuns după scuza că trăieşte în România şi că „aici nimic nu merge”, ci au găsit diverse metode creative de a-şi pune ideile în aplicare şi au muncit pentru asta.

Dacă ei au reuşit să facă asta, tu de ce nu ai putea? Eu deja am început să lucrez la un proiect şi să îl dezvolt pentru România şi cei care vor să înveţe (Minutul de Grafică) şi lucrurile merg destul de bine, chiar dacă sunt încă la început cu proiectul meu. Refuz să mă folosesc acea scuză pentru a-mi ascunde frica şi nici nu vreau să fiu delăsător şi te invit şi pe tine, cititorule. să faci acelaşi lucru şi să munceşti pentru ţara în care te afli şi, mai ales, să munceşti pentru visul tău, pentru că dacă nu vei munci pentru a-ţi îndeplini visul tău atunci vei munci pentru altcineva să-şi îndeplinească visul.

Lasă un comentariu